Green Peace Sone
Green Peace Sone

Green Peace Sone

SS501

Girls’ Generation continue to leave you wowed with their dramatic transformation for ‘Lion Heart



سری دوم عکسایه سونیشده برایه البومه lion heart منتشر شد.....
به ادامه برید یه  خبره خیلی باحال
 

.سایت رسمی اس ام و لاین دخترا این تیزرا رو برای اهنگ YOU THINK عنوان کردن

 همونجور که میدونین سه شنبه صبح به وقت ما (12 ظهر به وقت کره) اهنگ Lion heart با 5 اهنگ دیگه از البوم منتشر میشه…12 ساعت بعد اهنگ you think با 5 اهنگ دیگه ی البوم منتشر خواهد شد

اولین اهنگ Lion heart یک اهنگ سبک قدیمی و معتاد کننده که شمارو یاد دهه 1960 میندازه…متن این اهنگ درباره ی مردیه خیانت کاریه که شبیه شیر رام نشدنیه.

دومین اهنگ اصلی یعنی You think یک اهنگ پاپ رقص که رقص فوق العاده ی داره و متنشم درباره ی اخطار به دو/ست پسریه که بعد بهم زدنشون شایعات بی اساسی پخش کرده










باز به نظرتون کدوم عضو خوشکلتر شدن؟؟

به نظره من همشون جیگر شدن

به ترتیبه یوری...تیفانی...سوهیون...سویونگ و الی بقیه


منبع: soneha5.ir

نظرات 3 + ارسال نظر
SaBa پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 17:01 http://kpopqueen.mihanblog.com

وااااای عالی بودددد عاشق این عکسا شدم

اره عالین دخترام خیلی ناز شدن...خوشحالم دوس داشتی

SaBa پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 16:57 http://kpopqueen.mihanblog.com

ههیییییی نمیتونم صبر کنم تا ام وی بیاد دارم میمیررررممممم

منم دارم دق میکنم خرذوق شدم بخصوص واسه یو ثینک

honey girl پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 10:08 http://heehae.mihanblog.com

یونا با موی کوتاه چه جیگرره

اتفاقا به نظره من بهش نمیاد ولی اره قیافش خیلی ناز شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.